Nieuws

Customer journey sessie

Customer Journey Sessie 21 maart

Vorig jaar hebben we twee Customer Journey sessies online gegeven waarin we ervaringen en informatie met elkaar hebben gedeeld. Ook dit jaar gaan we hiermee verder, met nieuwe onderwerpen die bijdragen aan het simpel kunnen werken in mijnCaress!

Programma | 21 maart 2022 | 9:00 – 12:00 uur

  • Dagplanning – snel overzicht in wat er gedaan moet worden op jouw afdeling.
  • Permento – het assisteren en trainen van eindgebruikers in mijnCaress.
  • Stellingen & Breakout-sessie.

Locatie: Online, via Microsoft Teams

Het woord aan

In een vogelvlucht nemen we je graag mee in deze nieuwe ontwikkelingen. Naast dat we laten zien hoe het werkt en vertellen wat  het voor jullie zorgprofessionals kan betekenen, geven wij ook graag het woord aan SVRZ en Abrona.

Marco de Pan van SVRZ neemt je in deze sessie mee in de stappen die zij met Permento gaan zetten. En Abrona is een van de organisaties die pilot met onze nieuwe Dagplanning. Wilma van Etten vertelt je graag meer over.

Wat houdt meedoen in?

In de Customer Journey sessies houden we ons bezig met nieuwe functionaliteiten, werkwijzen en delen van ervaringen. Voor ons is het erg leerzaam en interessant om van jullie bevindingen en ervaringen te horen. Vandaar dat wij dit in een interactieve sessie met jullie willen bespreken.

Heb je vooraf specifieke vragen dan kun je dat uiteraard aan ons laten weten via het inschrijfformulier.

 

Aanmelden

Zien wij je dan? Meld je nu alvast aan: KLIK HIER

*Aanmelden kan tot en met 18 maart.

Met vriendelijke groet,

namens het mijnCaress-team

Charlotte, Tanja, Otto en Yasmijn